Ajuntament de Sant Pol de Mar
Notícies

A partir d'aquest mes de març la ciutadania de Sant Pol de Mar ja no s’haurà de traslladar del municipi per tramitar temes relacionats amb l’habitatge. Serà l’Oficina del Maresme la que, gràcies al conveni subscrit entre l’Ajuntament i el Consell Comarcal, es desplaçarà per atendre les peticions ciutadanes.

L'atenció presencial es portarà a terme el primer dimecres de cada mes a les dependències dels Serveis Socials municipals (Plaça d'Antoni Sauleda s/n), en horari de 9 a 14 h, de manera que el 6 de març serà el primer dia que el personal de l’Oficina d’Habitatge del Maresme prestarà atenció directa als santpolencs i santpolenques en temes com les diferents línies d’ajuts de lloguer, la inclusió d’habitatges a la Borsa comarcal de Lloguer, les inscripcions al Registre de sol·licitants d’habitatges de protecció oficial, informació relativa a l’Índex de referència de preus de lloguer o l’assessorament en el deute hipotecari i altres problemàtiques derivades de situacions d’emergència social.

A més, de manera excepcional per donar un reforç al servei amb motiu del període de sol·licituds d’ajuts al lloguer, els mesos de març i abril es disposarà d'un dia addicional d'atenció presencial a Sant Pol. D'aquesta manera, el calendari anual d'atenció presencial a la nostra vila de l'Oficina d'Habitatge queda de la següent manera:

- 6 i 20 de març

- 3 i 17 d'abril

- 9 de maig

- 5 de juny

- 10 de juliol

- 7 d'agost

- 3 de setembre

- 2 d'octubre

- 6 de novembre

- 3 de desembre

Aquest vídeo mostra el funcionament de la Borsa comarcal de Lloguer que gestiona el Consell Comarcal del Maresme:

Publicació 26.02.2024