Una quarantena de participants tanquen a Sant Pol el projecte Punts d’informació turístics

divendres, 23 Novembre, 2018
La iniciativa té la voluntat de millorar la qualitat de la informació turística que s’ofereix a la comarca.
 
Aquesta setmana l’Ajuntament de Sant Pol de Mar ha estat l’amfitrió que ha permès la clausura d'unes sessions formatives turístiques coordinades des del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme en els darrers mesos. L'acció, que porta per nom "Punts d'informació turístics", pretén crear una xarxa d’informació turística públic-privada i reconèixer formalment la tasca turística que estan desenvolupant darrerament molts establiments i serveis turístics de la comarca. Per tancar el projecte d’enguany, el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme va escollir la nostra població, on es va portar a terme la darrera de les jornades formatives.
 
L'última sessió va comptar amb un total de quarenta participants, els quals van estar acompanyats del personal tècnic responsable del projecte i d’una guia turística,  amb qui van realitzar la ruta de “Sant Pol autèntic”, una visita guiada que s’acostuma a fer durant els mesos d’estiu a la vila, prèvia inscripció a l’Oficina de Turisme de Sant Pol. A continuació, les persones que participaven en la sortida es van dirigir fins a la sala Ainaud de Lasarte per rebre de mans de l’Alcaldessa de Sant Pol, Montserrat Garrido, i del President del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme, Joaquim Arnó, les plaques que distingiran a partir d'ara els 9 establiments que s'acrediten com a nous punts d'informació turístics,  així com el material pels punts d’informació que renovaven la seva adhesió al projecte. En l’actualitat, són 54 les empreses i serveis que han tornat a revalidar la seva distinció.
 
El projecte Punts d’Informació turístics va néixer a l'Oficina Tècnica de Turisme, de Gerència de la Diputació de Barcelona i té l’objectiu general de dotar a les comarques barcelonines d’un major número de punts d’informació turística (ja siguin entitats públiques o equipaments/serveis turístics privats). Les sessions que s’han organitzat estan pensades per ajudar a complementar el servei d’atenció al turista/visitant i facilitar les eines per informar, orientar i acompanyar al turista/visitant durant la seva estada. 

 
 

GALERIA D'IMATGES

Galeria de flickr

Comparteix aquesta pàgina: