Sant Pol opta a la nova marca turística “Viles Marineres”

dimarts, 11 Desembre, 2018
La convocatòria per aconseguir el segell s’obrirà el proper mes de febrer.

La regidoria de Turisme de Sant Pol ja està treballant per presentar la seva candidatura en la nova marca turística que ha impulsat l’Agència Catalana de Turisme. Es tracta de la distinció “Viles Marineres”, una marca adreçada a les poblacions litorals que conserven viva la cultura lligada al mar i que permeten oferir experiències vinculades a la descoberta dels paisatges i espais naturals marins.
El passat 9 d’octubre, la nostra població va ser convidada per l’Agència Catalana de Turisme a la presentació d’aquesta nova marca. Durant l’acte, l’organisme turístic va destacar la forta personalitat que donarà la possessió de la marca i com es valoraran certs aspectes relacionats amb la història, la cultura, la gastronomia o la promoció d’esdeveniments relacionats amb el mar per atorgar-la.

Bones perspectives
 
De totes les poblacions costaneres catalanes, l’Agència Catalana de Turisme ha fet una preselecció de 25 municipis, entre els quals es troba Sant Pol de Mar, que optaran al programa de treball de les “Viles Marineres”. Amb l’objectiu de seleccionar les poblacions més adients, el proper mes de febrer s’obrirà la primera convocatòria per a  poder sol·licitar l’accés a la marca. Un procés on l’Ajuntament de Sant Pol té previst presentar la seva candidatura amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i del Consorci de Turisme del Maresme.
 
L’Agència Catalana de Turisme (ACT) és un dels organismes de la Direcció General de Turisme que treballa per la promoció de Catalunya, tant al nostre país com a l’exterior. Des de l’ACT es porten a terme diferents programes de treball mitjançant els quals s’accedeix a les marques i segells turístics, que són distintius atorgats per la mateixa ACT a aquells municipis que compleixen uns requisits específics e els fan mereixedors d’alguna de les distincions que atorga l’organisme.

 
 

Comparteix aquesta pàgina: