La deixalleria municipal posa en marxa a partir de demà un nou sistema de control d'accés a l'equipament per a totes les persones usuàries.
A partir d'ara, les persones que en facin ús a títol particular, hauran de sol·licitar el seu carnet virtual, ja sigui presencialment a la mateixa deixalleria, o bé mitjançant aquest formulari web. Per fer-ho, caldrà proporcionar l'adreça de residència, ja que es tramitarà un sol carnet per unitat familiar. També s'haurà de facilitar una adreça de correu electrònic a la qual s'enviarà el carnet virtual.
A banda del carnet virtual, les persones usuàries de la deixalleria disposaran d'accés a un portal web específic des del qual podran portar un control i registre de cada cop que es faci ús de les instal·lacions.
A més, des de l'Ajuntament s'ha mantingut una reunió amb els industrials i les empreses tant de Sant Pol de Mar com de Sant Cebrià de Vallalta per donar-los a conèixer el nou mecanisme per a dipositar-hi residus, així com les condicions d'ús del servei que es recullen en el Reglament aprovat aquest 2021. El pagament dels preus públics per a les indústries i comerços, assimilables a domèstics, es començaran a aplicar a partir de l'1 de gener de 2022, ja que en aquests dies de desembre s'ha establert un període d'informació del cost dels residus que aporta aquest col·lectiu.
Aquestes no són, però, les úniques novetats relacionades amb la deixalleria municipal, ja que l'equipament s'ha actualitzat en els darrers mesos amb un nou tancament perimetral i també s'hi ha instal·lat un sistema de videovigilància.