Aquest divendres 1 de març, l'Organisme de Gestió Tributària posarà en marxa el nou servei de cita prèvia a tota la xarxa d'oficines per millorar la seva atenció presencial. Tot i que, en aquests moments, ja és possible realitzar la majoria de tràmits des de la seu electrònica d'aquest organisme, l'ORGT ha decidit establir de forma obligatòria el servei de cita prèvia per a realitzar la majoria de tràmits i consultes que habitualment s'atenen de forma presencial. Només s'atendran sense cita els següents tràmits: registre ORGT, domiciliacions, documents per pagar, justificants de pagament i embargaments.
En el següent enllaç trobareu l'accés directe per realitzar la sol·licitud de cita prèvia a qualsevol de les oficines que aquest organisme té al territori:
L'Organisme de Gestió Tributària recorda als contribuents que molts dels tràmits que actualment es realitzen presencialment a les seves oficines es poden fer des de la seu electrònica d'aquest organisme, el que permet que la ciutadania no s'hagi de traslladar físicament a les seves oficines i que tingui plena llibertat per fer qualsevol tràmit durant tots els dies de l'any. Un servei total per als contribuents amb caràcter de disponibilitat 24x7x365.