Aquest dilluns 7 de juny es va portar a terme el desplaçament telemàtic de l'oficina del Síndic de Greuges a Sant Pol de Mar. Mitjançant cita prèvia, l'oficina del Síndic va prestar atenció personalitzada als veïns i veïnes que ho desitgessin.
El Síndic de Greuges va rebre un total de quatre trucades. Les persones ateses per l'equip del Síndic per trucada o videotrucada van presentar tres queixes i van fer una consulta. Les problemàtiques plantejades van ser, entre d'altres, temes relacionats amb consum (telefonia), tributari, habitatge i medi ambient. Dues de les tres queixes presentades anaven adreçades a l'Ajuntament de Sant Pol.
Des de l'Ajuntament agraïm l'atenció personalitzada que presta l'oficina del Síndic a la nostra vila, fruit del conveni de col·laboració entre els dos organismes públics. El govern municipal manifesta, tanmateix, la voluntat de seguir prestant tota la col·laboració necessària amb el Síndic de Greuges per garantir els drets de la ciutadania de la vila.