Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Pol de Mar

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
L'Ajuntament ofereix una formació a les entitats per incorporar la perspectiva de gènere

taller igualtatLa Regidoria d'Igualtat ha iniciat aquesta setmana una formació adreçada a les entitats de Sant Pol de Mar per identificar i eliminar conductes sexistes, adreçada sobretot a les entitats que gestionen les barres de bar de les festes populars.

Actualment sentim molt a parlar de la necessitat d’aplicar una perspectiva de gènere als projectes i accions que desenvolupem com a entitats i també al nostre propi funcionament. Sovint són els ajuntaments i altres ens institucionals qui ens demanen aquesta aplicació a les nostres pràctiques i discursos així com a les accions que desenvolupem cap a la ciutadania. Amb aquesta formació volem donar eines conceptuals i pràctiques per entendre i aplicar aquesta perspectiva per tal de facilitar la seva integració i posar el nostre granet de sorra com a entitats, per assolir un poble més equitatiu i una societat més justa.

En la primera sessió, celebrada aquesta setmana, s'ha explicat què és la transversalitat de gènere, així com les cures, la corresponsabilitat i la participació en les entitats. També s'han donat a conèixer mesures de prevenció, detecció i abordatge de les violències masclistes i LGBTI+fòbiques dins de les entitats.

La propera sessió, programada pel 13 de febrer, versarà sobre la transversalitat de gènere als projectes, serveis, activitats i accions desenvolupades per part de les entitats i destinades a la ciutadania. Alhora, proposarà la incorporació d’una mirada de prevenció, detecció i abordatge de les violències masclistes i LGBTI+fòbiques als projectes, serveis, activitats i accions desenvolupades per part de les entitats i destinades a la ciutadania.

Publicació 07.02.2025
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Pujar al principi de la pàgina