Des de la Regidoria de Turisme treballem per la promoció de Sant Pol, del seu patrimoni cultural i arquitectònic i de les seves festes i tradicions populars, així com per donar el millor servei al visitant, adaptant-nos a la demanda i als recursos i serveis turístics existents.
Aquesta tasca es porta a terme per mitjà de diferents línies d'actuació:
1. La promoció turística del poble
Mitjançant l'elaboració del material de promoció turística que es pot trobar a la Oficina de Turisme, que està penjat a la web municipal i que s'envia a les fires i salons de turisme, a les oficines de turisme de la comarca, a la web oficial del Consorci de Turisme del Maresme, etc.
Mitjançant l'elaboració de les plaques i els tòtems d'informació turística, que s'instal·laren als carrers i places del poble entre els anys 2016 i 2018.
Mitjançant la organització de rutes guiades de temporada, destinades tant als santpolencs/ques com als/les visitants.
Per mitjà de l'Oficina de Turisme municipal, prestant atenció personalitzada al visitant, tant directa com indirecta.
Mitjançant la participació a fires i salons turístics a nivell autonòmic, estatal i europeu, per mitjà de representació comarcal, provincial o general.
Mitjançant la presència de Sant Pol de Mar a les webs oficials i als butlletins oficials del Consorci de Turisme del Maresme, la Diputació de Barcelona i l'Agència Catalana de Turisme.
Posicionant el municipi a través de la pertinença de l'ajuntament a diferents marques, col·lectius i grups de treball de tipus turístic com son:
- Viles Marineres (dels de març del 2019) Marca de l'Agència Catalana de Turisme
- Catalunya Regió Europea de la Gastronomia (adhesió el 2016). De l'ACT
- Xarxa d'Oficines de Turisme de la Generalitat. Número de registre: O-000083
- Cercle de Turisme de la Diputació. Taula de Gastronomia (des del 2016)
- Consorci de Turisme Costa de Barcelona Maresme
- Consorci de Promoció Enoturística del Territori de la DO Alella (adhesió el 2016)
I impulsant la oferta complementària, per mitjà de col·laboracions amb aquests organismes i grups de treball.
Mitjançant la inserció de publicitat a pàgines web i butlletins del sector turístic i a editorials turístiques.
2. Altres serveis
Gestió de tràmits de tipus turístic.
Assessorament als propietaris i als gestors d'Habitatges d'Ús Turístic sobre els drets i els deures tant dels propietaris com dels inquilins.
Intermediació en la tramitació de queixes i reclamacions dels usuaris dels serveis turístics.
Col·laboracions i suport en treballs d'estudiants.
Regidora responsable: Mariona Massaguer
Tècnica de Turisme: Ariadna Pitarque
Contacte: 93 760 04 51 - ofturisme
Horari d'atenció: De dilluns a divendres de 9 a 14h