El jurat del concurs d'Instragram dedicat als racons de Sant Pol de Mar, organitzat per la Unió d'Establiments i Serveis en el marc de la campanya de dinamització 'El comerç de Sant Pol et cuida', es va reunir ahir al migdia per valorar totes les fotografies rebudes i triar les obres guanyadores.
Fins a 15 persones van participar en aquest segon concurs d'Instagram dels botiguers de la vila, amb un total de 43 fotografies, a les quals es vol agrair la seva participació per part de la Unió d'Establiments i Serveis i de l'Ajuntament.
Les tres fotografies guanyadores, que rebran d'obsequi un lot de productes naturals, han estat les següents:
1r premi (lot de productes de l'establiment Herbes)
2n premi (lot de productes de la botiga d'Alicat)
3r premi ((lot de productes de l'establiment Herbes)
En els pròxims dies es contactarà amb les persones guanyadores per fer-los arribar el seu obsequi.
D'aquesta manera es tanca la campanya 'El comerç de Sant Pol et cuida', que d'altra banda, també ha repartit plantes aromàtiques entre la clientela del comerç santpolenc. Així, dissabte passat es van lliurar fins a 236 plantes a totes les persones que es van acostar a la parada del c. Nou per bescanviar els PAU que havien aconseguit per cada 5 euros de compra. De nou, la iniciativa va ser tot un èxit, i els santpolencs i santpolenques podien escollir quina planta aromàtica volien entre la varietat disponible: farigola, marialluïsa, romaní, espígol, menta o sàlvia.
Aquesta campanya deixa un mínim de 3.540 euros, en els 15 dies que ha durat, als comerços adherits a la Unió d'Establiments i Serveis.